www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko www.OBDmaailma.com
Tämä foorumi on perustettu kaikkien autoilijoiden hyväksi ja palstan tarkoituksena on rohkaista autoilijoita säästämään huoltamalla sekä korjaamalla autonsa itse.
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mainos:
Lue autosi vikakoodit itse
Laaja valikoima vikakoodinlukijoita.
Tutustu tuotteisiimme!
www.elekma.com


Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> VOL-FCR (Volvo)
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
Vieras






LähetäLähetetty: Ke Tam 10, 2007 8:48 am    Viestin aihe: Koodeja/muutoksia S70tdi 2000 Vastaa lainaamalla viestiä

Niin siis auto on Volvo S70 2.5TDI vm.2000

Olen ostanut läppärin ja meinasin asentaa siihen ohjelmat joilla voi lukea koodeja,nollata ne ja muutella joitakin asetuksia.

Onko saatavilla kuin helposti ohjelma jolla voi esim.hiukan muuttaa pumpun ajoitusta??

lisäksi mistä löytyy autodata mielellään suomenkielinen versio. Jos ei löydy suomenkielistä niin sit enklanti Shocked

Uusi nettisivu mulle ja on hyvä , kun vaan muutkin löytää ja tulee juttuja lisää.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Ke Tam 10, 2007 11:53 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuon ikäiseen Volvoon tuo VOL-FCR -ohjelma ei käy. Tässä näkyy, mihin malleihin se käy:

800: Series 1996 on
C70: 1996 - 1997
S40: 1997 - 2000
V40: 1997 - 2000
S70: 1997 -1998
V70: 1997 - 1998
900: series 1996 on
S90: 1996 on
V90:1996 on

Muista ohjelmista ei niinkään ole tietoja. ELM323:lla ja ELM327:lla sieltä sais varmaan vikakoodit ja livedataa ulos, mutta pumpun ajoitusta sillä ei pysty muuttamaan. Katsomaan luultavasti pystyy, muttei muuttamaan.
Takaisin alkuun
Vieras






LähetäLähetetty: Ke Tam 10, 2007 10:18 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Mistä nuo ohjelmat sais?
Takaisin alkuun
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> VOL-FCR (Volvo) Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Mainokset:

Täysin suomenkielinen vikakoodinlukija nyt vain 135,90 €.
www.elekma.com

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com