www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko www.OBDmaailma.com
Tämä foorumi on perustettu kaikkien autoilijoiden hyväksi ja palstan tarkoituksena on rohkaista autoilijoita säästämään huoltamalla sekä korjaamalla autonsa itse.
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mainos:
Lue autosi vikakoodit itse
Laaja valikoima vikakoodinlukijoita.
Tutustu tuotteisiimme!
www.elekma.com


Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> Aloittelijoiden kysymyksiä
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
o5ku89



Liittynyt: 11 Elo 2009
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: Ti Elo 11, 2009 12:24 pm    Viestin aihe: Honda Civic 1.5dxi vm.95 Vastaa lainaamalla viestiä

Onko 95-vuoden civicissä OBD-pistoke ja jos on niin missä se sijaitsee? Kysyn siksi että haluaisin selvittää mikä mun autossa on vikana kun se nykii ikävästi koneen ollessa lämmin/kuuma. Erityisesti kun vaihdetta vaihtaa ja sen jälkeen painaa kaasua niin ei heti ota kierroksia vaan nykäsee muutaman kerran ikävästi. On myös sammunut kerran mystisesti kesken ajon kun painoin kytkimen pohjaan. Tämäkin tapahtui koneen ollessa lämmin. Dynamiitti.com -sivustolla jollain oli samanlaista vikaa ja oli auttanut kuulemma kun vaihtoi jonkun PCV-venttiilin uuteen ja puhdisti vähän paskoja pois kaasuläppäkotelosta ym. Osaako joku auttaa mua tän ongelman kanssa? Siittä olis jo paljon apua jos tietäis missä se obd-pistoke on ettei tarvis veholle viedä korjattavaks/tutkittavaks.. Kiitos etukäteen.
_________________
Honda Civic 1.5dxi vm.95
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kadett90
Moderaattori


Liittynyt: 03 Kes 2007
Viestejä: 82
Paikkakunta: Renko

LähetäLähetetty: To Elo 13, 2009 10:19 am    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Kyllä sieltä pitäisi jonkinlainen diagnostiikkapistoke löytyä.Ei tosin mikään OBD.
Katsoppas sieltä hanskalokeron kohdalta kojelaudan alta tai alareunasta.Siellä pitäisi olla töpseli.
Jos kaksi-napainen niin siitä pystyy lukeen vikakoodit hyppylangalla.

Palaako autossasi vikavalo?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
o5ku89



Liittynyt: 11 Elo 2009
Viestejä: 2

LähetäLähetetty: To Elo 13, 2009 3:57 pm    Viestin aihe: Pistoke on löytynyt mut vika ei... Vastaa lainaamalla viestiä

Ei pala mikään vikavalo. Juu dynamiitissa joku neuvo kans mistä se pistoke löytyy ja kuinka ne koodit luetaan. Kun kytkin pistokkeen oikosulkuun ja laitoin virrat päälle niin mikään vikavalo ei vilkkunut mutta moottorin varoitusvalo (semmonen keltainen/oranssi) paloi koko ajan. Joku tiesi kertoa että silloin ei kuulemma ole mitään vikakoodeja ecun muistissa.

Vikaa on arvaillu jo moni ja vaihtoehtoja on nyt niin monia et oon jo ihan neuvoton.. Sad
_________________
Honda Civic 1.5dxi vm.95
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> Aloittelijoiden kysymyksiä Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Mainokset:

Täysin suomenkielinen vikakoodinlukija nyt vain 135,90 €.
www.elekma.com

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com