www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko www.OBDmaailma.com
Tämä foorumi on perustettu kaikkien autoilijoiden hyväksi ja palstan tarkoituksena on rohkaista autoilijoita säästämään huoltamalla sekä korjaamalla autonsa itse.
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mainos:
Lue autosi vikakoodit itse
Laaja valikoima vikakoodinlukijoita.
Tutustu tuotteisiimme!
www.elekma.com


Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> Vikakoodiskannerit
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
-jet-



Liittynyt: 17 Elo 2007
Viestejä: 1

LähetäLähetetty: Pe Elo 17, 2007 11:24 am    Viestin aihe: V-Checker VAG Vastaa lainaamalla viestiä

Onko kyseisestä laitteesta muilla kokemuksia?

Huoltovalojen nollaaminen on onnistunut, mutta vikakoodien luku ei oikein aukea. Esimerkiksi Passatista saatu vikakoodi "00532 Supply voltage". Mitä kyseinen vikakoodi tarkoittaa? Numerosarja ei ainakaan täsmää täältä löytyvän vikakoodilistan numeroiden kanssa.

Seatin vikakoodeja useampaan kertaan lukiessa välillä jokin koodi löytyi ja välillä ei, vaikka en koodia kertaakaan poistanut?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Kadett90
Moderaattori


Liittynyt: 03 Kes 2007
Viestejä: 82
Paikkakunta: Renko

LähetäLähetetty: Pe Elo 17, 2007 3:13 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Tuossa vähän infoo.Voisi äkkisiltään kuvitella että akun alhainen jännite tai akunkengän irtiotto jättä muistiin tollasen vikakoodin.

00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low

Possible Causes

Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty

Possible Solutions

Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)

Special Notes

When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often caused at low outside temperature and may be ignored.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> Vikakoodiskannerit Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Sivu 1 Yht. 1

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Mainokset:

Täysin suomenkielinen vikakoodinlukija nyt vain 135,90 €.
www.elekma.com

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com