www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko www.OBDmaailma.com
Tämä foorumi on perustettu kaikkien autoilijoiden hyväksi ja palstan tarkoituksena on rohkaista autoilijoita säästämään huoltamalla sekä korjaamalla autonsa itse.
 
 OhjeOhje   HakuHaku   KäyttäjälistaKäyttäjälista   KäyttäjäryhmätKäyttäjäryhmät   RekisteröidyRekisteröidy 
 KäyttäjätiedotKäyttäjätiedot   Kirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestitKirjaudu sisään tarkistaaksesi yksityiset viestit   Kirjaudu sisäänKirjaudu sisään 

Mainos:
Lue autosi vikakoodit itse
Laaja valikoima vikakoodinlukijoita.
Tutustu tuotteisiimme!
www.elekma.com


Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> USB-OBD2
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe  
Kirjoittaja Viesti
knoj



Liittynyt: 14 Maa 2013
Viestejä: 1
Paikkakunta: Vaasa

LähetäLähetetty: To Maa 14, 2013 8:49 am    Viestin aihe: Opel Tech2 usb Vastaa lainaamalla viestiä

Voisiko joku auttaa. Ostin yllämainitun skannerin ja olen kokeillut neljällä eri tietokoneella (Windows XP Home ja Pro) käynnistää ohjelman, mutta aina tulee virheilmoitus: (Opel.exe has encountered a problem and needs to close. We are sorry for the inconvenience. AppName: opel.exe AppVer: 1.0.0.0 ModName: opel.exe ModVer: 1.0.0.0 Offset: 007e0010. Ja sitten pitkä virhelista)
Ainoastaan vanhalla läppärillä onnistuu, mutta siinä on se vika, että näyttö on rikki enkä viitsisi raahata ison näytön autoon. Siis tämä virheilmoitus tulee heti kun yrittää käynnistää Opel.exe. Olen poistanut virustorjunnan käytöstä, verkkoyhteys pois päältä, mutta mikään ei auta.
Laitetoimittajalta olen saanut uuden softan, mutta aina vaan sama virheilmoitus.
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
painkiller



Liittynyt: 02 Huh 2013
Viestejä: 1

LähetäLähetetty: Ti Huh 02, 2013 12:35 pm    Viestin aihe: Vastaa lainaamalla viestiä

Saakos tällä laitteella Saab 9-3 -01 yhteyttä, jos saa niin mitä softia tarttee?
Takaisin alkuun
Näytä käyttäjän tiedot Lähetä yksityinen viesti
Näytä edelliset viestit:   
Lähetä uusi viesti   Vastaa viestiin    www.OBDmaailma.com Foorumin päävalikko -> USB-OBD2 Kaikki ajat ovat GMT + 2 tuntia
Siirry sivulle Edellinen  1, 2, 3, 4
Sivu 4 Yht. 4

 
Siirry:  
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa
Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa
Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa
Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa
Et voi äänestää tässä foorumissa


Mainokset:

Täysin suomenkielinen vikakoodinlukija nyt vain 135,90 €.
www.elekma.com

Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Käännös Jorma Aaltonen, jorma@pitro.com
Päivittänyt Lurttinen www.phpbbsuomi.com