|
www.OBDmaailma.com Tämä foorumi on perustettu kaikkien autoilijoiden hyväksi ja palstan tarkoituksena on rohkaista autoilijoita säästämään huoltamalla sekä korjaamalla autonsa itse.
|
Mainos:
Lue autosi vikakoodit itse Laaja valikoima vikakoodinlukijoita. Tutustu tuotteisiimme! www.elekma.com
Näytä edellinen aihe :: Näytä seuraava aihe |
Kirjoittaja |
Viesti |
-jet-
Liittynyt: 17 Elo 2007 Viestejä: 1
|
Lähetetty: Pe Elo 17, 2007 11:24 am Viestin aihe: V-Checker VAG |
|
|
Onko kyseisestä laitteesta muilla kokemuksia?
Huoltovalojen nollaaminen on onnistunut, mutta vikakoodien luku ei oikein aukea. Esimerkiksi Passatista saatu vikakoodi "00532 Supply voltage". Mitä kyseinen vikakoodi tarkoittaa? Numerosarja ei ainakaan täsmää täältä löytyvän vikakoodilistan numeroiden kanssa.
Seatin vikakoodeja useampaan kertaan lukiessa välillä jokin koodi löytyi ja välillä ei, vaikka en koodia kertaakaan poistanut? |
|
Takaisin alkuun |
|
|
Kadett90 Moderaattori
Liittynyt: 03 Kes 2007 Viestejä: 82 Paikkakunta: Renko
|
Lähetetty: Pe Elo 17, 2007 3:13 pm Viestin aihe: |
|
|
Tuossa vähän infoo.Voisi äkkisiltään kuvitella että akun alhainen jännite tai akunkengän irtiotto jättä muistiin tollasen vikakoodin.
00532 - Supply Voltage B+: Signal too Low
Possible Causes
Wiring/Connectors from/to Control Module faulty
Power Supply (Battery/Generator) faulty
Possible Solutions
Check/Repair Wiring/Connectors from/to Control Module
Check Power Supply (Battery/Generator)
Special Notes
When found in an individual control module, it's most likely a local source (e.g. wiring/connectors).
When found in multiple control modules at the same time, it's most likely a common source (e.g. ground spot, battery, generator).
Intermittent codes are often caused at low outside temperature and may be ignored. |
|
Takaisin alkuun |
|
|
|
|
Et voi kirjoittaa uusia viestejä tässä foorumissa Et voi vastata viesteihin tässä foorumissa Et voi muokata viestejäsi tässä foorumissa Et voi poistaa viestejäsi tässä foorumissa Et voi äänestää tässä foorumissa
|
|
|